TRÉNINKY

31 AINUTLAATUISTA & SYSTEMATISOITUA OHJELMAA

Australiassa alkunsa saanut F45-harjoittelu sulauttaa kolme erillistä johtavaa fitness-harjoittelutyyliä yhdeksi viimeistellyksi ja houkuttavaksi treenikokemukseksi. F45-harjoittelussa yhdistetään elementtejä HIIT-treenistä (High Intensity Interval Training), kuntopiiristä ja funktionaalisesta treenistä. Näiden kolmen treenikonseptin yhdistymisen pohjalta on syntynyt 31 erilaista 45 minuutin treeniä, ja F45:n urheiluosasto kehittää jatkuvasti lisää. Intervalli-, voima- ja aerobisen harjoittelun yhdistelmän on todistettu olevan tehokkain treenimenetelmä rasvan polttamiseen ja lihasten rakentamiseen.

Treeniohjelmiemme vaihtelu tarjoaa jäsenillemme haastetta, halua edistyä ja pitää hauskaa.

Ryhmäharjoittelu - todellisia elämänmuutoksia

TULIMYRSKY: INTERVALLIKUNTOPIIRI

Pisteitä on 54, eikä kyydistä pääse pois. Tulimyrsky ei nimittäin ole mikään tavallinen HIIT-kuntopiiri. Sinä ja 22 toveriasi tulette sekä nauramaan että itkemään edetessänne piirin läpi. Samalla sydämesi pohtii, mitä pahaa se on tehnyt ansaitakseen tämän kohtelun. Onnea matkaan.

HOLLYWOOD: KUNTOPIIRI

Unohda kaikki, mitä olet koskaan kuullut Hollywoodista, sillä tämä on stunttiversio. 45 minuuttia HIIT-kuntopiiriä 27 pisteessä, jotka koettelevat voimaasi, keskivartalosi kestävyyttä ja aerobista kuntoasi. Kyseessä on voiman ja ennen kaikkea tahdonvoiman koetus.

FLAMINGO: ATHLETICA

Tämä 45 minuutin aerobinen sessio saa sinut hikoilemaan ja haukkomaan henkeäsi. Samalla hoikistut ja tulet nopeammaksi ja ketterämmäksi. Zen-tilaan päätynyt mielesi jää vain pohtimaan, miten aika kului niin nopeasti. Tämä treeni on ryhmäpohjainen, rankka ja mahtava tapa polttaa 820 kaloria.

ROOMALAISET: KESTÄVYYS

Kestävyysharjoituksessa funktionaaliset liikekuviot yhdistyvät koko kehoa polttelevaan treeniin. Siis oikeasti polttelevaan. Poistut tunnilta kävellen tai kenties ryömien, mutta kehosi on timanttisessa kunnossa. Parasta on se, että aktivoimalla lihasmassaasi poltat kaloreita myös nukkuessasi. Älä siis ujostele, sillä on tieteellisesti todistettu, että kestävyyspohjainen harjoittelu polttaa todellisuudessa enemmän kaloreita kuin aerobinen harjoittelu.

PANTTERIT: FUNKTIONAALISTA KESTÄVYYSHARJOITTELUA

Treenien kuningasvärisuora: voimaa, kestävyyttä, kamppailutaitoja, aerobista harjoittelua ja järkyttävä määrä hikeä. Kovan työn ja hauskanpidon ohella opit todelliset rajasi. Treeni kestää vain 45 minuuttia, mutta endorfiinisi pysyvät liikkeellä tuntikausia.

BROOKLYN: NYRKKEILY

Sanotaan, että Brooklynistä ei ole koskaan tullut mitään heikkoa, ja tämän treenin jälkeen olet todellakin samaa mieltä. Aerobinen kuntosi, voimasi, nyrkkeily-, vapaaottelu- ja itsepuolustuslajitaitosi joutuvat äärimmäiseen testiin, ja silti samalla ehdit nauraa. Uskomatonta kyllä tämä treeni suunniteltiin suuren kysynnän vuoksi.

22: AEROBINEN PARITREENI

Toivottavasti saat hyvän parin, sillä käytte yhdessä läpi helvetillisen rääkin. Tämä on kuulemma kuitenkin paras tapa päästä taivaaseen. Tervetuloa pahamaineiseen F45 1 000 kalorin tappotreeniin. Yksikään lihas ei jää huomiotta, sillä lihaskudos polttaa 15 kertaa sen määrän kaloreita kuin rasva. Aineenvaihduntasi käy ylikierroksilla myös treenin jälkeen. Kuuntele tarkkaan ja kuulet kalorien palavan.

TYÖPARI: PARIKESTÄVYYTTÄ

Nappaa kaveri ja nauttikaa yhteisestä kivusta potkiessanne 800 kaloria persuksille tämän supertreenin aikana. Uskokaa ja puristakaa itsestänne kaikki irti nauttiessanne funktionaalisista kestävyysliikesarjoista. 45 minuuttia myöhemmin poistutte paikalta energisempinä (vaikka se ei sillä hetkellä välttämättä siltä tunnu) ja kestävämpinä, aineenvaihdunnan toimiessa kovemmin.

TIENNÄYTTÄJÄ: JUOKSUKERHO

F45:n parissa juokseminen on aivan jotain muuta aiempaan juoksemiseesi verrattuna. Se on järjestelmällistä, haastavaa ja mahtavaa ajanvietettä koko tiimille. Tule nielemään kilometrejä.

PAINOVOIMA: HUOMIO KEHON PAINOON

Painovoima on kehonpainotreeniä, mutta uudella tavalla. Välineitä tarvitaan todella vähän, erinomaiset tavoitteet saavutetaan sen sijaan runsaalla määrällä funktionaalisia liikesarjoja, jotka lisäävät liikkuvuutta ja polttavat kaloreita.

PELINRAKENTAJAT: AEROBINEN PLYOMETRIAAN POHJAUTUVA KETTERYYS- & KESTÄVYYSHYBRIDITREENI

Russell Wilsonin kirjoittama pelitaktiikkakirja on yhtä jännittävä kuin tämä treeni. Liiku Jerry Ricen tavoin nähtyäsi nopeasti nykivien lihastesi muuntuvan tämän plyometrisen treenin ansiosta, joka aktivoi fosfaatti- ja anaerobista järjestelmääsi.

PUTKISTO: PAINOPISTE VAKAUTEEN JA KESKIVARTALOON

Muutaman metrin melontapätkät ranta-aallokossa ovat erottamaton osa treeniäsi, jos selviät F45 Putkisto -treenistä. Tasapainosi ja taitosi eivät välttämättä riitä aallokkosessioon Waimeassa, mutta vakautesi ja keskivartalosi kohentuvat eksponentiaalisesti tämän treenin avulla.

TELAKAT: AEROBISEEN HARJOITTELUUN POHJAUTUVA TREENI

Tuntuu siltä, kuin olisit tehnyt kokonaisen satamatyöläisen työpäivän vain 45 minuutissa. Luonteeltaan kovaa, tinkimätöntä ja säälimätöntä treeniä. Et koskaan poistu pettyneenä.

ANGRY BIRD: KESTÄVYYSPOHJAINEN TREENI

Sohossa alkunsa saanut Angry Bird punoo kostojuoniaan tässä pelottavassa treenissä. Kiehuvat liekit saavat sinun hikoilemaan niin sisäisesti kuin ulkoisesti.

FOXTROT: AEROBISEEN HARJOITTELUUN POHJAUTUVA TREENI

Tässä kovassa, armeijatyylisessä kestävyysharjoittelussa palataan perusteisiin. Älä odota lepoa, jutustelua tai lähteväsi paikalta kuivana. Foxtrot on EEPPINEN aerobinen seikkailu.

KAPINALLINEN: KESTÄVYYSPOHJAINEN

Lihaksesi huutavat armoa, kun otamme niistä kaiken irti ilman taukoja yhä uudelleen ja uudelleen. Kapinallinen saa aikaa laadukasta salskeaa lihasta, joka syö ei-toivottua rasvaa. Kuka ei haluaisi olla kapinallinen?

3 TOISTOA: ESTERATAHAASTE

Kaikki rakastavat haasteita. Mikä olisikaan parempi tapa hakea taistelukuntoa pudotuspeleihin. Älä stressaa, tiimi on mukanasi tässä ryminässä.

TEMPPELIHERRAT: AEROBINEN PARITREENI

Nappaa itsellesi kaveri tätä keskiaikaista kultakaivosta varten. Tässä treenissä et uskalla poistua parisi rinnalta. Syytä pelkoon ei kuitenkaan ole, sillä pilkkomisen kohteeksi joutuvat vain rasvasolut.

EDUSTUSJOUKKUE: AEROBISEEN HARJOITTELUUN POHJAUTUVA TREENI

Tämä Putkisto-treenin uuvuttava sisar saa sinut haukkomaan happea missä tahansa saatavilla olevassa muodossa. Säälimättömän jatkumon sykkivät aerobiset liikkeet vastaavat 800 kaloria yhtä edustusjoukkuetreeniä kohden.

T10: KESTÄVYYTEEN & AEROBISEEN HARJOITTELUUN POHJAUTUVA TREENI

Tämä rankka hybriditreeni pitää sinut varpaisillasi loppuun saakka. Piiloon ei pääse, kun joka ikinen lihas joutuu piirityksen kohteeksi.

MVP: AEROBISEEN HARJOITTELUUN POHJAUTUVA TREENI

Tässä hullu aerobinen treeni, joka pitää sisällään monia eri käänteitä. Juuri kun kuvittelet pärjääväsi leppoisasti, tuplaamme rankkuusasteen ja vaihdamme liikkeitä.

KARHUT: AEROBISEEN HARJOITTELUUN POHJAUTUVA TREENI

Seuraa johtajaa ja tukeudu pariisi saadaksesi innoitusta. Väliajat saavat kaikkien mukana olijoiden sisäiset urheilijat esiin.

ALL STAR: KESTÄVYYSPOHJAINEN

All Star on jännittävä kestävyystreeni, jossa käytetään vastakkaisten lihasten paritustekniikkaa tulosten saavuttamiseksi. Nyt jokainen voi olla All Star -lahjakkuus.

USKOLLISET: KESTÄVYYTEEN & AEROBISEEN HARJOITTELUUN POHJAUTUVA TREENI

F45:llä uskollisuuden hinta on kova. Tämän vapaasti etenevän, äärimmäisen rankan hybriditreenin läpikäymistä et tule katumaan.

PEGASUS: KESTÄVYYSPOHJAINEN

X kertoo aarteen pakan tässä innovatiivisessa kestävyyspohjaisessa ohjelmassa, jossa yhdistetään painot, vatsalihakset ja vähäinen lepo. Suunniteltu puhtaasti pitkäkestoista salskeaa lihasmassaa varten.

MIAMIN YÖT: KESTÄVYYTEEN, AEROBISEEN HARJOITTELUUN & PAINOVOIMAAN POHJAUTUVA TREENI

Miamin yössä ei todellakaan lekotella lomalla. Paitsi jos unelmalomasi on täyttä helvettiä. Yhdistämällä funktionaalisen kestävyysharjoittelun, funktionaaliset aerobiset harjoitteet ja kehonpainoon liittyvät liikesarjat, kiität meitä myöhemmin - et todellakaan kesken treenin.

MKATZ: KESTÄVYYSPOHJAINEN Mkatz on alan uusi pudotussarjatreeni. Täysin erilainen testi niille, joiden tavoitteena on rakentaa laadukasta salskeaa lihasta. Laadukkaan lihaksen rakentamisessa ei ole kyse pelkästään painojen yhdistelmänostelusta. Haluamme haastaa lihakset eri kulmista, eri ajoituksella ja erilaisissa rytmeissä. Tulet ihastumaan tämän treenin pudotussarjamaiseen luonteeseen.
Moon Hopper

Moon Hopper on F45:n uusin, älytön 18 pisteen kestävyystreeni. Tämä treeni koettelee mieltä ja kehoa saa sinut ymmällesi koko rankan kuntopiirin ajaksi. Tässä treenissä vain ei voi rauhoittua.

BRIXTON

Brooklynin sisartreeni on saapunut. Tavoite on sama: kamppailusimulaatio rankoilla aerobisilla liikkeillä, jotka on suunniteltu imitoimaan kamppailijan koulutusta. Näytillä on elementtejä nyrkkeilystä, vapaapainista, taistelulajeista ja itsepuolustuslajeista.

LÄNSI-HOLLYWOOD Viikon kohokohta. Lauantai F45:llä! DJ soittaa musiikkia, ilmapiiri on sähköinen, 60 minuuttia korkeaoktaanista treeniä, jossa yhdistyvät parhaat palat voima-, aerobisesta, ketteryys-, nopeus- ja tehoharjoittelusta. Kun tämä yhdistetään ylävitosiin, Hollywoodilla on lopultakin veli… Länsi-Hollywood!
PUDOTUSPELIT

F45-pudotuspelit ovat viimeisintä huutoa oleva fitness-testi, jossa yhdistyvät fitnessin kaikki tärkeimmät perusasiat.